Autoavaluació de comportaments, actituds, valors i normes d’EF a cicle mitjà
Autoavaluació de comportaments, actituds, valors i normes d’EF a cicle mitjà
Hem constatat que abans, durant i després de les sessions d’EF es produeixen un seguit de problemes que volem aconseguir que desapareguin. Aquests problemes estan relacionats amb comportaments, actituds, valors i normes.
En acabar el primer trimestre hem dedicat una estona a fer una autoreflexió, autoavaluació i coavaluació per tal de poder adonar-nos del que no fem correctament, del que ja fem bé i sobretot del que hem de fer per tal de poder millorar. Si no en som conscients difícilment podrem seguir creixent com a persones.
Hem fet les nostres reflexions al voltant d’aquests moments:
- Desplaçaments abans i després de les classes d’EF
- A l’inici de cada sessió d’EF
- Durant les classes d’EF
- Comportament en els vestidors
- En acabar cada sessió d’EF
Individualment o per parelles ens hem atorgat una puntuació a partir d’una rúbrica d’autoavaluació que descriu el nostre comportament durant tots aquests moments.
Aquesta és la puntuació global de cada classe com a resultat de la suma de les valoracions individuals. Durant el segon i tercer trimestres haurem de comprovar si hem aconseguit millorar en els aspectes que ens havíem proposat.
Save
2 respostes
[…] Com a darrer dia de les classes d’EF del segon trimestre de cicle mitjà hem tornat a fer un repàs de quin ha estat el nostre comportament i actitud en relació a valors i normes durant les classes. […]
[…] de rúbrica d’autoavaluació d’actituds, valors i normes (https://www.mouelcos.cat/?p=6388) Alumne/a s’avalua a sí mateix o a un […]