Colònies de 6è a La Cerdanya

Font: mouelcos.cat

Els dies 2, 3 i 4 de juny vam anar a Puigcerdà de colònies. Vam fer moltes activitats divertides. Abans de marxar estàvem molt ansiosos, emocionats i nerviosos.

Com que teníem gana, abans d’arribar a Puigcerdà vam parar a esmorzar a un poble que es diu Colònia Rosal. Després vam anar a Puigcerdà i vam fer unes compres pels barris del poble. A les dues aproximadament vam dinar al llac de Puigcerdà.

Vam arribar al càmping, vam deixar les bosses i ens van explicar les normes i el que faríem aquests dies. Després ens van donar les claus dels nostres bungalous.

A la primera activitat ens vam partir les dues classes i una feia equitació i l’altra feia jocs. Després al revés.

Més tard vam tornar als bungalous i alguns ens vam dutxar i llavors vam anar a sopar.

A la nit vam fer la cursa d’orientació nocturna amb mapa i sense bruíxola.

Quan vam acabar vam anar cap als bungalous i vam desfer les maletes. I no us enganyarem, no va dormir quasi ningú.

Al segon dia, alguns es van despertar i vam anar a esmorzar. Quan vam acabar vam fer 6è B tir amb arc i 6è A BTT.

Al principi tothom agafava l’arc al revés, però després ja vam agafar la pràctica. Vam fer un concurs de punteria i va guanyar l’equip que es deia “Triangulín 2”.

A la tarda vam fer BTT. Ens vam empastifar moltíssim de fang perquè hi havia un bassal gran i com que estava calent ens vam banyar. Vam seguir una mica més amb la BTT fins arribar al riu i la majoria no es va banyar perquè l’aigua estava molt freda. Quan ja tornàvem al càmping un nen va punxar la roda.

Vam arribar bruts alguns van haver de sopar bruts.

Després ens vam dutxar a corre cuita i vam anar a la festa. Va haver gent que no va ballar. En canvi d’altres no paraven.

Després de la festa van donar els premis de la cursa d’orientació. Els primers van ser “Tengo tres piscinas”, els segons “Els fives” i els tercers “Triangulín”.

Vam anar a dormir i aquella nit com que estàvem tan cansats sí que vam descansar.

L’últim dia ens vam llevar, vam esmorzar i ens vam posar roba vella per anar a la cova d’Anes. Ens vam cansar molt quan vam pujar a la cova, era una mica petita i el trajecte que vam fer va ser fàcil.

Vam tornar al càmping, ens vam canviar, vam dinar i vam tornar cap a Terrassa. La majoria es va adormir a l’autocar.

Aquestes colònies han sigut divertides i alhora molt cansades. Creiem que ha valgut la pena haver anat.

Si creieu que ens hem oblidat alguna cosa podeu afegir-la i també podeu donar la vostra opinió.