Coavaluació de salt amb corda a 5è

Coavaluació de salt amb corda a 5è
Font: mouelcos.cat

Coavaluació de salt amb corda a 5è

A les classes de 5è hem estat dedicant unes sessions a aprendre en alguns casos i a perfeccionar en altres la nostra manera de saltar a corda. Hem fet activitats amb corda individual, amb una corda llarga, amb una corda llarga i una corda curta, amb dues cordes llargues i amb tres cordes llargues. També hem après a saber donar bé per permetre que els companys puguin saltar.

  • Corda individual: endavant i endarrere, amb desplaçament i sense, amb dos peus junts, etc.
  • Una corda llarga: entrar a favor i a contra, el vuit, desplaçar-se mentre se salta la corda, etc.
  • Una corda llarga i una corda curta: saltar les dues cordes a la vegada.
  • Dues cordes llargues: entrar una corda a favor u una altra a contra.
  • Tres cordes llargues: sincronitzar tres persones que donen la corda i tres persones que salten.

Per desenvolupar les sessions hem establert uns grups base de quatre membres que hem mantingut estables durant tots els dies.

El primer dia varem presentar les activitats que realitzaríem durant aquest tema i quins serien els criteris i l’instrument d’avaluació que aplicaríem en forma de coavaluació per comprovar el nostre aprenentatge.

Coavaluació de salt amb corda a 5è

Font: mouelcos.cat

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies d’aquesta activitat

Coavaluació de salt amb corda a 5è

Font: mouelcos.cat

 

 

Altres entrades sobre salt amb corda:

 

 

 

Save

Save

Save

Save

També us pot interessar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.