Colònies de 6è a Age

Els alumnes de 6è junt amb els nostres professors Isabel, Carles i Enric vam anar de colònies a Age (La Cerdanya), un poblet que està a prop de Puigcerdà i de la frontera amb França. Vam estar des del dimecres 30 de maig fins al divendres 1 de juny.

Vam tardar gairebé dues hores en arribar des de Terrassa; durant el trajecte ens vam aturar per esmorzar en una colònia tèxtil que es diu Cal Rosal.

Quan vam arribar a Puigcerdà, vam visitar la ciutat i alguns nens i nenes van comprar records per portar-los a casa. Vam dinar al Llac de Puigcerdà on hi havia molts ànecs i cignes. Ens va agradar molt.

Sobre les dues del migdia vam instal·lar-nos a la Casona, vam deixar l’equipatge a les nostres habitacions i ja vam començar la primera activitat del dia. Un grup va anar a la Hípica per muntar a cavall i un altre a fer espeleologia a la cova d’ Anes.

Quan vam tornar vam berenar, ens van deixar temps lliure per jugar, ens vam dutxar i després de sopar vam fer una cursa d’orientació nocturna que va guanyar el Xavier, el Jorge, el Joel, el Marc i el Yevgeniy de 6è B.

L’endemà vam fer tir amb arc, bicicleta de muntanya i una cursa d’orientació diürna que va guanyar el Pablo, l’Aleix, l’Hèctor, el Sergio Peña i el Mohamed de 6è A. Al vespre vam fer una festa de comiat molt divertida. Vam ballar molt.

El divendres, el dia de tornada, vam fer hípica i espeleologia els grups que encara no havien fet aquestes activitats.

Sobre les tres de la tarda vam pujar a l’autocar per tornar a Terrassa.

Els monitors que vam tenir van ser el Marçal, el Ricard i La Susanna. Al Marçal li deiem Melendi perquè portava unes “rastes”. Eren molt amables i simpàtics.

Les colònies ens van agradar molt i seran un record inoblidable.